Mysig Onsdag utan träning :D

Hej bloggen jag vet att jag inte bloggat på ett tag och det är jag medveten om men jag har bara inte orkat.
Men i dag är jag på topphumör eftersom solen har lyst hela dagen och jag har haft en bra dag.
Min dag började som valigt kl 8 med valiga lektioner och på spanskan fick vi se på film.
Vi såg ”Dagboken” :DSen så drog jag, Krickan och Pontus ner till Felinos och åt pizza eller Krickan åt kebab rulle och jag kan säga att det gick lite sådär för han att äta den :P
Sen hade vi Idrott och sen hade vi svenska och jag gjorde nationella munliga och det gick ganska bra tycker jag :D men man vet aldrig :P
SEn slutade jag och åkte då hem till min kusin Lara och min lilla söta Kendra.

Men nu ska jag ta och kolla lite på tv men skriver kanske mer i morgon :D

PussPuss :D <3


Kommentarer
Postat av: Elina

SV; Man är verkligen helt trött! Det är helt sjukt! :O



vad söt du var på bilden gumse :p hahaha

2010-04-14 @ 20:52:48
URL: http://eeelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0