Första veckan på Igelsta avklarad!

Då var första skolveckan avklarad! Allt har varit så himmla bra jag bara älskar våran klass alla är störtsköna :)

Och närsta vecka börjar allt på riktigt. Då börjar leksionerna och alla träningar i skolan.  Igår skrev vi på kontrakten för gymkorten på sydpolen och jag bara längtar tills vi börjar tränna där. Det ska tydligen vara super bra :) Om det är någon som är intresserad och har lusta att gymma med mig så är edt bara att säga till :)

Men nu ska jag snart ta och lägga mig eftersom jag har morgonträning i morgon :( sen på eftermiddagen ska vi ha en överasknings fest för mormor :D

Men skriver kanske mer i morgon

God Natt :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0