Ingen pride :(

Hej Bloggen :)

Igår blev det ingen Pride festival för min del, jätte tråkigt jag som verkligen ville gå :(  Men Johanna hade glömt att hon skulle till landet och Kerstin var sjuk så det blev det inget.

Men istället så blev det middag hemma hos min morbro med släkten :)  Sen efter maten hade jag och mina kusiner Vatten krig, jätte kul :P
sen vi typ kl 7 kom Lea och Adrian hit för att mamma skulle ut med sina kompisar så dom skulle sova här men det blev inte så eftersom Lea inte fick ;) men vi hade det trevligt ändå :)

Idag blir det födelsedagsfirande hemma hos polarna Johansson eftersom Denina fyllde 12 år för några dagar sen, så det ska bli trevligt :D

Men nu ska jag vara lite social På facebook men kanske skriver senare :D <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0