December ;)

God morgon bloggen!

Min gårdag var jätte mysig! Jag, Vilma, Lea och Johanna var i stan hela dagen och shoppade men jag köpte bara två tröjor :P sen på kvällen så mötte vi upp Micke och satte oss och fikade och hade det jätte mysigt. Jag kom hem vid åtta ;) När jag kom hem laddade jag ner filmen Easy A och jag måste säga att det var sjukt bra, jag rekommenderar verkligen filmen.

 

Men nu måste jag gå ska snart ta bussen ner till rönninge där jag ska ta tåget till Flemingsberg där Vilma väntar eftersom vi ska åka till kista gallerian och shoppa mer :P  Efter att vi shoppat ska vi åka till huddinge och träna!!! :D åååå vad jag längtar tills vi ska träna :D <3

Dagens outfit!
 

Men nu måste jag gå  Men hoppas ni får en toppen dag ni med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0