Jul imorgon! :O

Jag fattar, inte det är jul imorgon.  Tiden har gått så himla snabbt tycker inte ni det?  Jaja idag har jag haft en riktigt lyckad dag. Jag började med att städa hela mitt rum så nu är det super fint. Sen så gick jag upp till ishallen för att träna lite, jag tränade i en och en halv timme. Viste är jag duktig! Träningen gick helt okej stod 2 dubbel axel och gjorde några riktigt bra försök på trippel tolope. Sen efter så gick jag hem och då kom Lea och Vilma för vi skulle byta julklappar och gissa vad jag fick!!


Av Lea fick jag ett DJ HERO till ps3 och av Vilma fick jag ett jätte fint nagellack från märket O.P.I, det var jätte fint. Sen fick jag också jätte gott julgodis som Vilma gjort själv :)


Sen efter vi byt julklappar så spelade vi DJ HERO och bara var allmänt flummiga. Efter att dom gick hem så har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt ;) men nu ska jag kolla lite på tv ni får ha det så jätte bra ;)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0