Sköna brudar! :D

Halloj som ni vet var jag på tjejläger och jag hade det så sjukt roligt, jag har nog alldrig garvat så mycket på en kväll som jag gjorde igår. 
Och det var pågrund av två sköna brudar som heter Annika och Hedda.
Vi hade det skit kul och på kvällen var vi så övertrötta så vi skrattade åt allt som vi inte skulle skrattat åt i vanliga fall. Marie berättade också lite spökhistorior innan vi gick för att lägga oss.
kl var då 4 på natten och vi var sjukt övertrötta.
Klockan halv 8 idag kom dom in och väckte oss och vi var så trötta att vi inte ens kunde hålla ögonen öppna.
Så när vi var på föreläsningen om sex och relationer så somnade Jag, Hedda och Annika på golvet i danssalen. sen när alla började applådera så vaknade vi, Lite pinsamt hahaha :P
Sen vid Lunchen gick vi och la oss i sofforna och halv sov och flummade lite sen när klockan var 3 så Började vi tre röra oss mot bussen.
När jag sen kom hem så skulle jag plugga men jag kan säga er att så blev det inte, jag somnade direkt i min sköna säng.
Jag vaknade sen vid 7 då polarna Johansson kom hit eftersom dom ska sova här.
Men nu ska jag vara lite social på MSN och Facebook :)

Puss och God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0