Komentera mera :P

Tjatja ligger nu i min säng och tittar på Lets dance och ska efter det titta på solsidan :P

Jag har haft en riktigt bra dag. Hade värsta turen i morse. Bussen var sen och då kommer åsa (Min typ moster) åkande och stannar så både jag och Gabbi fick skjuts till rönninge stasion och då han jag även med vinken som gick kl 8 :D

Jag började kl kvart över 8 med matte, vid klockan 9 så slutade vi matten och åkte upp till salem för att gå på en föreläsning som poliserna skulle ha om brott och det var faktiskt intressant :D

Efter det så åkte vi tillbaka till skolan och hade lunch sen hade vi biologiprov och det gick faktiskt ganska bra och sen slutade jag :D

När jag kom hem så åkte jag och mamma till skärholmen.  Jag köpte ett par Jeans och sen köpte vi present till min kusin som fylle 7 på tisdag tror jag, men hon ska ha kalas i morgon och på söndag ska jag hjälpa till på hennes bowling kalas :P

Men nu ska jag fortsätta se på lets dance och solsidan sen ska jag sova har morgon träning.

Fårse om jag skriver något mer men annars god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0