Hemma <3 :D

Har nu nyss kommit hem från London och jag har haft det jätte bra och shoppat mycket.

Det ända som var jobbigt var när vi skulle åka hem i dag. Planet skulle gå 06.05 (07.05 svensk tid) men det saknades några på planet så vi var tvungna att vänta medans dom försökte komma på vilka det var som saknades. Men sen lyfte vi kl 08.05 (09.10 SvT) och landade i stockolm kl 11.30 Svensk tid.

Men jag måste säga att det har var det värsta flygningen jag åkt planet bara skakade och jag vet inte vad men men nu är jag hemma och måste packa upp alla mina kläder.

Jag kommer lägga upp massa bilder senare.

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Hanna Hirvasoja

nice blogg

2010-01-10 @ 19:43:39
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0