Tvillingarna Hasselqvist :D <3

Halloj sitter nu här framför datorn och tränar på engelska glosorna och det går riktigt bra ;D

Dagen har varit bra, den började med skola som vanligt. Efter skolan så åkte jag hem till Tvillingarna Hasselqvist och Clara (Kotten). Fick middag där som var hur god som helst, det var typ någon sås med bacon kyckling och någonting mer som jag aldrig hade ätit. Sen så skulle Alva på Gymnastik träning så då lekte vi lite med Clara eller mycket ;D. sen vis 7 tiden drog jag hem. På vägen hem så mötte jag Lara och lilla Kendra och dom följde med hem. När jag väll är hemma och ser maten så är det exakt samma mat typ som jag fick hos familjen Hasselqvist, snacka om komiskt :P

Men nu ska jag gå och se jag ska bli en stjärna och paradise hotel

Sov gott och tack för en trevlig kväll flickor <3


Kommentarer
Postat av: Kimberly

fin blogg! :D

2010-01-19 @ 21:34:21
URL: http://kiwberly.blogg.se/
Postat av: saga

sv; Hihi varsegod:D

2010-01-20 @ 19:47:39
URL: http://hejsagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0