Veckan :D

Har inte skrivit ett riktigt inlägg på ett tag men har inte orkat eller haft tid. Men det har inte hänt så mycket jag fyllde ju år i måndags och på söndagen innan så hade jag kalass för släkten och bilder från det kommer senare.

Sen på tisdagen så började skolan och det var ovanligt lätt att gå upp :P men jag var as trött i skolan och det är jag fortfarande och det är inte lika lätt att gå upp :D

Sen i går så hade vi test på konståkningen och jag klarade båda mina fast fick rest på hopp i sitt. Domarna var as snälla för jag gjorde jätte skakiga steg och jag gjorde värsta flotsarna och ja, men det är så skönt att slippa dom där jobbiga Basic testen mer :D för nu har jag 4 4 med rest :D

Men ska sätta mig och kolla på lite gymnasiers öppna hus nu och se om det är något jag ska gå på

 

Ajuste glömde ju säga att nästa fredag har vi vinter idrottsdag med skolan och jag ska åka till flotsbro och åka skidor med Ebba. Alva och sen vet jag inte om Emelie också ska med. Men det ska bli så grymt kul :D


Men jag kanske skriver senare

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

min bild!!

2010-01-15 @ 19:26:54
Postat av: Ama

oj, det var jag som skrev det innan xD

2010-01-15 @ 19:28:15
Postat av: Amanda

Amanda alltså.. min data är knäpp..

2010-01-15 @ 19:29:05
URL: http://amandalouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0