HEMMA!!

Hej allihoppa, jag vet att jag varit dålig på att blogga i slovenien men jag har ju inte haft någon dator som ni vet  men nu är jag äntligen hemma.

Vi kom hem idag kl typ halv 4 på morgonen och jag kunde typ inte sova i bilen så jag sov till 11 idag sen eller hur?  ;D

Annars har jag inte gjort så mycket idag packat ut väskan och handlat ett hopprep till Lysekil eftersom jag åker på söndag  :D  för er som inte vet ska jag till Lysekil på konståkningsläger i en vecka :D

Och sen har jag typ blivit beroende av OC :P

Jag satt och tittade på dom 8 första avsnitten på väg till Slovenien. Det var dom man fick från McDonalds förut för längesen så jag har bara dom avsnitten  :( men tur som jag har så har jag en bra kompis som heter Linnea och har alla delarna som jag ska få låna :D så hela vägen till Lysekil blir det OC tittande :D <3

men nu ska jag snart ta och sluta skriva :P

juste som ni kanske har sätt så har jag fått en sån har reklam grej ovanför hedern och det är typ någonting man lägger till och kan tjäna pengar på och ja så om ni också vill tjäna pengar få många läsare så bli medlämmar ni med klicka på reklam saken där uppe så kommer ni dit :P

men nu ska jag gå till mitt rum och göra lite små saker :D <3

xoxo Vanessa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0