I Lysekil :D

Hej alla är i Lysekil nu och jag  ha varit här i två dagar och jag har haft det underbart :D Det gick ganska bra på träningen igår eftersom jag inte åkt på jätte länge :D sen igår så kom Micke och hans familj hit och han är hur rolig som helst, jag tror inte han kan vara seriös :P  Men vi spelade fotboll med några killar som var as seriösa så två killar höll på att börja bråka med Daniel as läskigt desutom så gjorde Daniel illa sig mer. Han var inte den ända som gjord illa sig alla gjorde typ illa sig någonstans  :( sen på kvällen såg vi på film och alla typ somnade :P
I dag var vi lediga så vi har varit och solat och badat och ska senare kanske gå och bowla :D
men nu ska jag ta och gå till ishallen och kolla på Daniels träning eftersom Line och Elina är där :)
men vi hörs hej då puss puss :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0