Förlåt :D

Hej bloggen förlåt att jag inte bloggat på typ tusen år :D

Men har kommer en uppdatering

Torsdag:

I torsdags så var det skola som vanligt. Efter skolan var det bara att skynda sig hem och börja fixa sig till balen. Vid klockan halv 6 började balen och jag hade en mycket trevlig kväll. Efter balen så drog vi tjejer hem till Malin och hade lite ”efter fest” . senare på kvällen droppade killarna förbi och vi hade det super mysigt. Vi 10 tjejer sov över hos Malin.

Fredag:

Vi hade sov morgon till kl 9 så vi gick upp typ kl kvart i 8 och gick till skolan. I skolan gjorde vi typ ingenting kollade typ bara på film. Sen så slutade vi kl 1 då gick vi ner till Berga för att titta på fotbolls matchen mellan lärarna och 6 orna :P Lärarna vann med ty 4 – 3. Sen så åkte jag och Gabi och shoppade lite i tumba och huddinge. Sen kom jag hem och fixade mig lite sen var det bara att dra ner till rönninge igen för att möta upp Killarna och käka Pizza Emelie, Kerstin och Malin kom också. Efter det så drog vi till Malin och hade lite trevligt och det slutade med att Jag, Emelie, Kerstin, William och Daniel sov hos Malin :D och jag, Emelie, William och Daniel sov i samma säng och vi log och pratade om massa saker och skrämde upp oss och vi somnade inte fören typ 4.

Lördag:

På morgonen kl halv elva kom Malin och Kerstin in och väckte oss genom att typ banka på dörren och dra bort våra täcken. Men vi log typ kvar i en halvtimme :D sen gick vi typ hem.  Då gjorde jag pankakor och sen gick jag upp och sov till typ halv 4 *TRÖTTER* då jag vaknade av att huset var fullt av folk så nu som ni kanske ser så sitter jag och Dennina och tittar på tv och tar bilder :P

 

Sen i morgon ska jag sjunga på nationaldagen i salem Centrum :D kom och kolla kl halv 2 typ :D <3

 

Puss och kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0