19 & 20 Mars

Hej bloggen, jag vet att jag inte bloggat så mycket och kommer inte göra det nu häller men ett kort inlägg hinner jag med ;P

I går så hade jag fullt upp med saker att göra.

Det var en helt valig dag igår i skolan, inget speciellt. Efter skolan åkte jag hem för att börja fixa mig lite. sen vid halv 5 så kom tjejerna alltså Line, Lea, Denice, Alxessandra, Nicole och Vilma till salem centrum för vi skulle baka tårta till våran tränare som fyller år idag och eftersom hon  läser våra bloggar så kunde vi inte skriva något om det igår haha :D

Sen när vi var färdiga var det dags för mig att åka till Josse som hade tjej middag. Riktigt mysigt :D

Här nere kommer även lite bilder som jag snodde av Amanda :D

 

Sen idag så hade vi träning. Två timmar is och sen så hade vi planerat att komma sjungande ner till gympasalen med tårta men då bestämde Linn att vi skulle ut och springa så då fick vi äta tårtan efter och bilder och filmer kommer senare :D

Sen efter så gick vi en tränar utbildning och det var hur kul som helst vi ska även fortsätta nästa söndag :D

Men nu ska jag lägga mig ska upp tidigt

Puss och god natt :D <3

 

 













Kommentarer
Postat av: Amanda

Ey, snodde du alla mina bilder! :( ;)<3

2010-03-20 @ 23:18:48
URL: http://amandalouise.webblogg.se/
Postat av: Elina

Vad mysigt!

var ni ute och sprang?? ;o fy vad jobbigt :p

jag sknar er :/

2010-03-20 @ 23:46:07
URL: http://eeelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0