GBG :D <3

Orkar inte blogga nu igentligen men jag gör det för er skull och efter som Amanda säger att jag aldrig skriver :P

Men ni vet ju redan att jag varit barn vakt i dag åt mina kusiner.

Efter jag varit barnvakt kom pappa och hämtade mig och så åkte vi till farmor på sjukhuset eftersom hon har opererat höften. Farmor mådde bra :D

Sen så var det bara att springa upp till ishallen eftersom jag skulle träna skridskoskolan kl halv 5 efter det hade jag träning själv och det gick as dåligt. Jag kan inte hoppa längre :(

Men det brukar ordna sig till tävlingen så det hoppas jag det gör nu med.

På fredag är det äntligen dags att åka till Göteborg på tävling. Vi ska bo hos Linns mamma i Vänersborg. Det ska bli så kul :)

Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och se på någon film  tror jag :P

God natt :D <3

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha, vad duktig du var nu Vanessa! :) <3

2010-03-05 @ 22:57:12
URL: http://amandalouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0