Hemma :D

Hej bloggen :D

Nu sitter jag och pluggar svenska här hem.

Dagen har varit bra och i morgon är det studie dag så himla skönt :D

 

I helgen som ni vet var jag i Göteborg på tävling. Jag åkte skit dåligt :( men det var as kul att få åka ner till Göteborg och träffa alla söta ungar där nere speciellt min efterlängtade Elina :D

Under helgen vi var där nere så sov vi hos Linns mamma, vi hade det jätte mysigt :D

Men tycker syndom Linns mamma så halkade och bröt armen och är tvungen att ställa in sin skidresa :(

men jag hinner inte blogga så mycket mer ska göra lite mer svenska och sen ska jag träna men jag lär skriva senare ;D

 

PussPuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0