1 maj

Hej bloggen och god morgon eller kanske god förmiddag :P

Jag är så grymt mätt från igår snacka om att vi åt mycket då :D

Hur var er valborg?

Klockan är snart tre och snart kommer massa folka hit efter som vi ska fira min bror som fyller fjorton den sjunde maj. Men eftersom vi är i Spanien då så ska vi fira han idag :D

ÅÅ jag är så sjukt glad jag ska till Spanien i morgon :D

Men men nu måste jag gå ner och hjälpa till lite men vi hörs senare :D

Dagens outfit:

 

Jeans kläning: HM
Pumps: Dinsko 
Klocka: UR och PENN
pärlhalsband: Vet ej 

Kramar :D <3 

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

fiiin klänning :D

2010-05-01 @ 23:47:24
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0