Fredag

Heeeeej!!! :D Jag har haft en jätte bra Fredag. Min fredag började kl halv 12 då jag åkte till skolan för att ha matte prov som för den delen gick bra… Tror jag ;) Sen åkte jag och handlade med min familj och åt pizza till middag MUMS!! :) Sen gick David och jag till Rönninge ungdoms café.  När vi kom dit vid 7 stod Annica och Malin utanför och kom inte in eftersom Marie var fast i Tumba, sen kom Hedda med. Sen när Marie kom så hade vi det mysigt jag och Hedda backade pepparkakor som blev super duper goda, vi spelade även kort och bara hade det allmänt flum :P

Några av Mina och Heddas pepparkakor ;)




Sen så kom Carl, Rh, Gustav och Alexander dit.


När idol var slut och Linnea äntligen åkte ut så skulle vi gå ner till bussen allesammans. Men så blide det inte eftersom killarna stod utanför och skulle mula oss. Marie hjälpte oss att få iväg dom men vi tog ändå bak vägen ut och hoppades på att dom inte skulle vänta. När vi äntligen var framme vid bussen så ser vi hur dom kommer kutande mot oss så vi sprang och gömde oss men tror ni inte att dom då tagit andra vägen och börjar kasta snö eller??  


Jag fattar inte ofta man springer runt halva rönninge för att kasta lite snö liksom hur gamla är dom?!


Dom gjorde också så vi missade två bussar…. Nere i Centrum mötte vi även Annicka och Michaela som sedan tog bussen tillsammans med oss. Men nu ska jag sova eftersom jag har träning imorgon



Puss puss <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0