Helgen i Jönköping!

Min helg i Jönköping var riktigt lyckad. Kl 10 på morgonen på lördagen började våran 4 timmars långa resa mot Jönköping. När vi väl var framme åkte vi till hotellet där vi bodde. Hotellet hette Ibis och såg ut som et rymd skepp typ ;) På hotellet fixade vi oss, satte upp håret sminkade oss och byte om. Sen drog vi till ishallen och om vi säger så här så är inte Biggan och Amanda världens bästa på att hitta i alla fall inte tillsammans. Men  när vi väl var i hallen var det bara att värma upp inför det korta programmet. Korta programmet gick bra, fick personbästa med 26.17 poäng och låg då etta, jag ledde med 6 poäng ;)

Efter att Denice tävlat så åkte vi tillbaka till hotellet men det tog lite tid eftersom Biggan och Amanda körde fel igen ;) Vi bytte bara om sen åkte vi in mot stan för att äta middag. Vi åt på en fin restaurang men det tog 45 min innan vi fick maten. Sen åkte vi hem och jag somnade direkt var så himla trött.

På söndagen kl 7 blev vi väckta av brandalarmet på hotellet och jag kan lova er det var inget örongodis om man säger så, jag och Denice flög upp ur sängen men det var ingen fara det var bara en brödrost som tagit eld så det var bara att somna om ;) vid halv 9 blev vi väckta igen för att åka till ishallen för att titta på Alexandra som skulle åka. Sen åkte vi hem och fixade oss och sedan var det bara att åka tillbaka till ishallen igen för att tävla själv. Långa gick inte alls bra men fick ändå personbästa på 44 poäng och van då med en total på 70 poäng, jag vann med 10 poäng ;) Sen var det dags för den långa resan hem igen till Stockholm. Jag fick även träffa Daniel och Mattias på tävlingen det var super trevligt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gryyyyyyyyyyymt! Gratttis igen! <3

2010-11-10 @ 22:50:19
Postat av: Vanessa

SV: Tack så mycket :D <3

2010-11-11 @ 22:48:13
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: evelinA

hej tjejen, allt bra med dig?:)



svara gärna på dagens fråga på mig blogg, kram!:D

2010-11-13 @ 00:16:11
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0