Jönköping här kommer vi!

Nu är det såhär att jag inte berättat för er att jag och min kära vän Denice imorgon beger oss till Jönköping för att tävling. Vi ska bo på hotel Ibis och jag och Denice ska ha ett eget rum så det kommer nog bli super mysigt. Jag längtar. Jag skulle igentligen sovit hos Denice idag men jag känner mig lite snorig och har fortfarande inte packat något så det blev inget :(  Vi åker imorgon vid halv 11 tiden då jag troligen tar tåget till Östertälje där jag sedan bli upphämtade av Biggan och Denice tillsammans med Amanda. Sen börjar våran 4 timmars långa resa ner till Jönköping. Men nu måste jag börja packa för jag har inte packat någonting :P

 


Puss på er så länge :D <3


Kommentarer
Postat av: viviana

Kika in och kolla om du blev dagens blogg, om inte så kommer det en ny chans imorgon!

Kraam!

2010-11-05 @ 21:05:56
URL: http://dezis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0