LEJA!! :) <3

Hej hur mår ni? Själv mår jag jätte bra. Jag har haft en riktigt skön dag :) Började halv 9 med NO sen hade jag Engelska sen var det Lunch och sen var det bara att dra till gymmet för att träna. Efter gymmet då klockan ungefär var ett åkte jag till skogsängsskolan och var med Lea på hennes sista lektion som var Lucia träning. Vet ni LEA blev skogsängs LUCIA!!!!! :D  Jätte kula,
GRATTIS GUMMAN <3



När Lea slutade så gick vi till centrum och hängde eftersom Lea skulle ha Gitarr och jag skulle till sjukgymnasten :D Efter vi var klara så gick vi hem till mig och hade mysigt. Sen vi halv 7 gick vi till ungdomens hus eftersom jag hade sång, efter sången gick Lea hem och nu sitter jag här :D 


Förlåt för det röriga inlägget men orkar inte blogga ;)


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0