Tiden går så fort!

Ledsen för dålig uppdatering. Det handlar inte om att jag inte vill, ofta är det bara en sjuhelsikes massa att stå i så att jag inte riktigt hinner med. Om man bara hade 32 timmar/dygn istället för futtiga 24!


Men min helg har varit riktigt bra!


Igår (Lördags) så började min dag redan klockan 8 på morgonen då jag gick upp eftersom jag hade 3 timmars träning på schemat. Träningen gick otroligt bra för att vara jag. Första timmen var det bara jag och Lea på isen tillsammans med Linn det var super super skönt :) Sen andra timmen kom Vilma! Sen på fysen hade vi jätte kul vi körde långmatta! Vi gjorde kullebytor, handstående och mycket sånt riktigt kul :D Sen på kvällen var jag ensam hemma så Karin kom hit och vi hade film mys. Jätte mysigt :) <3


Sen idag så har jag varit med Lea hela dagen. Vid halv 3 tiden tro jag så åkte vi ner till Rönninge och hämtade Johannas mössa hos Jesper. Sen gick jag och Lea ner och satte oss på pizzerian och då kom Jesper och hans kompis ner och gjorde oss  sällskap. Vi satt där ganska länge och bara snackade. Hade det jätte trevligt ;) sen var dom tvungna att gå för att dom skulle ha match så Lea och jag gick hem hit till mig och bara flummade som vanligt ;) Men nu ska jag fortsätta titta på ensam mamma söker :)


Ni är bäst!


Kram och pöss

 


Kommentarer
Postat av: m y s s a n '

söt blogg :)

2010-11-22 @ 18:57:44
URL: http://myqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0