Veckan som gått ;)

Ojojoj det här är inte okej, jag har inte bloggat på en hel vecka. Jag har verkligen inte haft någon tid eller något att berätta. Men tänkte ta en kortis om min vecka.


I Tisdags var vi och spelade Beachvolleyboll med klassen på specialidrotten. Det var jätte kul! Allsvenskans DIF-lag var också där på "relax-dag" vilket var kul att se. Det fanns några snygga ;) Men ta inte fel nun jag är INTE Djurgårdare..



Bilder från Tora & Camillas blogg. Tora och Camilla var våra tränare och dom spelade i landslaget.
Kolla gärna in deras blogg HÄR :)


I Onsdags hände inget speciellt

 

I Torsdags så hände det inget speciellt i skolan utom att jag och Line bestämde att vi skulle åka till Konståknings SM i Malmö i December. Senare på kvällen var det träning och träningen gick sjukt bra.


I Fredags var det en skön skoldag vi började 8 och hade bara bild och matte sen slutade vi kvart i 1. Direkt efterskolan åkte jag hem till Line för att plugga och det gick ganska bra och vi hade det sjukt kul! Vi bokade även hotel rum till Konståknings SM :D ååå vi kommer ha det så jävla kul :D en på kvällen kom Lea hit och sov över. Vi hade det jätte mysigt, vi var lite flummiga som vanligt ;) <3


Sen igår (Lördag) Så var det träning som gällde och det gick inte alls bra. Sen efter träningen var det barnkalas för Kendra som gällde eftersom hon fyller 1 på torsdag.


Och idag så har jag haft super ont i halsen så det har bara varit en hemma dag med familjen eftersom det är fars dag idag ;) Sen har jag pluggat riktigt mycket för har prov på tisdag och onsdag i NO :( Jag valde sam linjen för att slippa NO men nu har jag mer NO än jag hade i grundskolan och det är inte okej :( 

 

Så då har ni fått en liten bild av min vecka som gått men nu ska jag fortsätta titta på ”Vem kan slå Filip och Fredrik”

Puss på er :)

 


Kommentarer
Postat av: evelinA

sv; det är toppen med mig, vad ska du hitta på i veckan då?:D

2010-11-14 @ 22:44:04
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: evelinA

sv; okej jag med.. måste plugga har sista chansen att klara ett matteprov:(

2010-11-14 @ 23:13:57
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0