SNÖ!?

Du skojar vad är detta, oktober och redan snö = kall vinter..

Aja idag så vaknade jag halv 7 och hade jätte ont imagen,
det typ krampade och gjorde jätte ont men jag gick till skolan ändå fast jag hade ont.
Men det gick bort efter en stund i skolan.
Idag hade vi en kort dag, vi hade endast bild och matte,
 det var faktiskt en riktigt rolig skoldag :P
Nu sitter jag här och ska sätta mig och börja göra min önskelista lite smått ;)
sen MÅSTE jag plugga Träningslära för vi har ett jätte stort prov på måndag så
hej då ;) <3


Kommentarer
Postat av: matilda- en blogg om mitt liv & drömmen om justin bieber

snygg blogg, (:

titta gäran in min som handlar om justin bieber, vd ja gör på vardagen & mitt liv om att vilja bli en artist :)

2010-10-23 @ 00:23:09
URL: http://matildaasvennerlind.blogg.se/
Postat av: Hallvardfelicia

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-11-15 @ 08:22:42
URL: http://hallvardfelicia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0