Äntligen :)

japp som ni kanske märker så blir det bara färre och färre inlägg, vilket betyder att jag inte har nån ork eller tid över att blogga. Men nu är det äntligen fredag och det är superskönt. Min dag har varit super bra började kl kvart5 över 8 och slutade kl 1 så det var skönt. Idag ska mina efterlängtade brudar komma hit. Gud så jag har saknat dom <3  vi ska baka pizza och bara snacka och ta igen allt vi missat :)

sen imorgon så ska jag och Lea ut och träffa killarna från min gamla klass och bara chilla lite. Det ska tydligen komma ganska mycket folk, super trevligt :)

Men nu ska jag börja fixa lite saker och försöka plugga lite men vi hörs :D <3

PussPuss


Vi tog skolfoto häromdagen. Min klass dock inte det riktiga :P :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0