Mysdag!

Jag har precis kommit hem från fiket där jag suttit med Line i över en timme och väntat på Moa. När vi satt där och väntade kom Johanna in och det var mycket trevligt, kändes typ som att fika med Lea :P

Men nu till skolan, skolan var bra hände inte så mycket vi hade bara två lektioner innan lunch sen slutade vi och alla drog typ till gymmet men jag och Line orkade inte gyma så vi badade bara :P Sen hände det inte så mycket mer.

Men imorgon är vi lediga så idag ska jag och Line ha IDOL mys med chips och sen ska jag sova där :)

Kommer bli super mysigt :D

Men nu ska jag fixa mig lite sen bär det av till sången med Line :)

 Haft en riktig mysdag :)

Kramar :D <3


Kommentarer
Postat av: Cremation

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-06-08 @ 21:22:07
URL: http://cremation.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0