Mys dag!

God kväll!
Min dag har varigt riktigt lugn och skön. Hade bara tre lektioner idag så jag slutade halv 2 super skönt. Sen vid tre tiden så åkte jag till unkan eftersom jag är med i ungdomsrådet och vi hade möte om en kommunbal vi ska ha för alla 9:or i år. Efter mötet så gick jag till Salems grillen tillsammans med Emelie och Agnes. Jag hade det hur mysigt som helst. sen åkte jag til unkan igen eftersom jag hade sång och inte orkade åka hem innan fast tog dock fel på tiden idag. Fick för mig att jag började halv 8 men jag började 8 ;)
Men nu ska jag kolla på desperata hemmafruar ha en skön kväll för det ska jag eftersom jag börjar 10 imorgon!  


Kommentarer
Postat av: Emelie

Herregud Vanessa.

Du är alltid söt, men jag! Jösses. En mer grotesk bild på mig själv har jag aldrig sett! :o <3

2011-04-19 @ 18:29:55
URL: http://afriendwithacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0