Be who you want to be, not what others want to see...!

Ligger nu i min säng ny duschad och fräsch. Jag tog ett långt varmt bad och bara tog hand om mig själv!
I morse så möte jag upp finaste Emelie på fiket för en fika innan det var dags att åka till skolan och äntligen få jullov! Det är så sjukt skönt att vakna upp nu på morgonen och veta att man inte har skola. Jag är så sjukt skoltrött och behöver verkligen detta lov! Nu är det förresten bara 4 dagar kvar tills jag åker till Köpenhamn på träningsläger och 17 dagar kvar till London! Är så sjukt taggad! Men nu ska jag sova ska jobba imorgon från 8-12 sen ska jag in till stan och köpa dom sista julklapparna och luncha med konståknings brudarna! God natt! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0