Dan före doppardan!

Imorgon är det julafton och all snö ute har nästan smällt bort, men man kan ju alltid hoppas på ett mirakel.
Jag vet att jag varit dålig på att blogga men det är sånna tider nu. Jag har haft fullt upp med all julhandel och träning att jag helt har glömt bloggen. Sen är det ju inte så kul att blogga när man inte får några kommentarer så det är upp till er.
Jag kan inte fatta att det är julafton imorgon, granen är full av julklappar och tomten har inte ens varit här än ;) men tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som jag tillbringat i stan. Jag har även bytt julklappar med mina fina vänner som jag tänkte visa er senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0