-

God kväll! Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag! Idag hade jag kemi prov och det gick faktiskt helt okej det kändes bra och jag svarade på alla frågor utom en som jag inte han med, så nu är det bara hoppas på att det gick så bra som det känns. (Y)
 
Jag bloggade inget igår för jag hade ingen ork alls men så kan det ju vara ibland. Men nu ska jag snart röra mig mot ungdomens hus för att ha sång i detta “ underbara” väder. Man blir så deppig när det är slask ute. Men nu hoppas jag bara på att det snart ska bli varmare.
Ajuste i helgen så ska jag och Line åka till stora mossen och träffa alla underbara konståknings människor eftersom det är elitserie tävling där. Det ska bli jätte kul! Men Både Bella och Micke är sjuka men hoppas att dom mår bättre så att dom också kommer på tävlingen! ;)
 
Men nu måste jag snart börja röra mig men kanske skriver mer ikväll! ;)



Kommentarer
Postat av: bella

sötis, jag är på bättringsvägen så mig kommer ni att se till ;)

2011-02-08 @ 20:59:24
URL: http://isabelleolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0