5 Timmar träning imorgon!

Hej bloggen jag vet att det blivit mycket konståkning här på bloggen den senaste tiden men nu är konståknings EM över så det blir mindre av det nu.

Min dag började riktigt bra eftersom jag hade sovmorgon till kl 10 och bara 30 min Samhällskunskap innan vi drog till gymmet. Idag blev det kondition och bålstabilitet för min del, jag körde ganska hårt. Så hoppas på lite magrutor nu da ;)
Sen en halvtimme innan min träning skulle börja så förstördes min dag! men inge mer om det. Träningen gick helt okej utom att mina skridskor är helt sned slipade. Men nu måste jag sova för jag har morgonträning i morgon som börjar kl kvart i 7. Dessutom har jag 4 timmar träning efter skolan också, så det bli mycket träna imorgon men det gör inget det är bara kul!
 
nattinatti! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0