Helgen i Övik!

Hejsan mina fina läsare!
Nu har jag precis kommit hem från min mormor och morfar där jag var och lämnade en tårtbit eftersom min morfar fyllde år igår, jag var ju inte hemma då så jag gjorde det idag!

Igår kom jag hem från Övik runt 10 tiden. Vi blev lite sena på grund av att våran motor i bilen låste sig när vi skulle åka hem så vi fick vänta på en bärgare som hjälpte oss att starta bilen, men annars gick resan jätte bra!
Som jag sa tidigare så åkte jag ett felfritt kortprogram och fick en poäng på 25,08. Jag var ganska nöjd med åket men blev lite besviken på mina poäng men det var bara att fokusera på det långa. Det Långa programmet gick verkligen inte som jag önskade! Jag gjorde två fall och även missar i mina piruetter som kostade mig tre placeringar. Jag fick 42,24 poäng i långa och fick en total poäng på 67,32. Det var bara 5 poäng som skilde mig och tredje platsen. Om jag hade ståt på benen och gjort mina piruetter så skulle det inte ha varit omöjligt att stå på pallen. Men så kan man ju alltid tänka men men jag ta igen detta på DM här i Stockholm.
Men i helhet har jag haft en jätte bra helg och har även lite bilder jag tänkte dela med mig  av lite senare!
Men nu sätter jag punkt.
 
Ha det så gott! :D <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0