k-skate

Hej nu är jag hemma efter en lite shopping runda. Vi åkte först ut till Djursholm för att min bror skulle pröva ett par skridskor, jag passade även på att köpa lite tränings kläder när vi ändå var där. Desutom ar det alltid lika kul att träffa Ingela hon är alltid så glad ;) Jag fick med mig hem ett par strumpor utan sömmar till skridskorna, Ett svar Linne i ett speciellt material som är till för att träna och det är super skönt och sen fick jag också med mig ett par svarta fodrade tränings byxor och gissa vilken storlek... jo 12 år hahaha ;) Allt kommer från Kalle Strids märke! ;)
 
     


Bilder från k-skate

men nu ska jg plugga lite har Kemi prov på Tisdag och kan nada! :
 
Pusspuss   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0