1616161616161616161616161616161616!!!!!!!!!!!! :D

Som ni nog redan vet så fyller jag ju hela 16 år idag och ni kan inte anna hur kul det är. Änrligen 16 bast!!! Jag har haft en grym födelsedag tillsammans med nära och kära.

Jag har fått jätte fina pressenter. Jag har fått en bärbar dator och mobil och ett härligt överaskandet besök av mina kära vänner Lea och Vilma. Lea och Vilma kom hit med tårta och godis till mig, hur gulligt som helst! Sen kom också Familjen Johansson och vi åt en härlig middag med pizza och skumpa tillsammans! Men nu ska jag flytta över alla filer från min gamla dator till min nya men kanske skriver sen :D <3


Min nya dator. En HP probook :)



Vill ni läsa ber om min dag i skolan kan ni läsa det på Lines blogg ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0