Konståkning är visst en sport!

Halloj! Nu har jag precis ätit pizza och det var verkligen jätte gott.

Idag i skolan så slutade jag 12 igen (Y) så himmla skönt, har gjort det hela veckan. När jag slutade åkte jag direkt hem för att lägga mig i soffan och kolla på konståknings EM och Herrarnas korta program. Det gick helt okej för alla. Det var riktigt synd för Justus att han missade sin trippel Lutz och att hans piruett blev nollad :( sen var det också synd att Adrian ramlade på sin kvadrupel tolop men men inget man kan göra åt saken. Kristoffers åk tycket jag var jätte bra. Kristoffer ligger 8, Adrian 15 och Justus 28 av 28 åkare. Det tråkiga är att Justus nu åker ut ur tävlingen eftersom det bara är 24 åkare som går vidare :( men jag tänkte kolla om klippen kommit upp på youtube och sedan lägga upp dom här på bloggen annars kan ni ju alltid se dom på svt.se. På min egen träning gick det helt okej vi hade dock bara en timme på grund av match :( men nu tänkte jag lägga in en bildbomb från min tjejkväll som jag hade!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0