Vad kallar man det...?

haha jag är så klantig! Jag var så trött så jag somnade runt 7 tiden och nu ligger jag i sängen och kan inte somna om hahaha :P Men vad ska man göra?!
Idag har jag spenderat största delen av min dag hos min kusin Lara och hemma hos Elin. På morgonen när jag vaknade så gick jag upp till Lara som jag inte träffat på 100 år. Sen runt 2 tiden skulle jag gå hem och sola men då var mamma och David hos lilla Elin så jag åkte dit. Vi badade, solade, åkte ring efter båt och jag lärde mig bakåt volt ;) Sen när vi kom hem så gick David och jag och plockade typ 100 kg röda vinbär som vi ska göra saft av imorgon (Y) Men nu tänkte jag bjuda på några klipp som jag sitter och roar mig med! Hoppas ni gillar dom! släng in en kommentar om vad ni tycker ;)



PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0