Gotland here we come!

Så där då, nu är jag äntligen klar med all min packning inför imorgon. Jag håller just nu på att få hjälp av min bror att fylla ipoden med musik så att jag har något att göra under den tre timmar långa resan! Som ni kanske har förstått och läst innan så åker ju jag till underbara Gotland imorgon med mina kära vänner på träningsläger i tre veckor. Jag kan inte ens förklara med ord hur mycket jag längtar, om ni frågar alla som är omkring mig så kommer dom säga att jag tjatat om detta i nästan ett helt år ahahaha :P Jag kommer ha med min dator och därav kommer jag försöka uppdatera så mycket som möjligt för det vill ni väl? Men nu ska jag kolla det sista, fixa klart ipoden och äta pizza! Jag skriver mer ikväll!
 
PussPuss

Lite bilder från Gotland 2010! Saknar det verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0