Helgen!

Godmorgon mina fina! Förlåt för dålig bloggning den senaste tiden men det har varit så mycket. I fredags så hade vi friidrottsdag med skolan vilket jag tycker var ganska kul faktiskt. Men dock fick jag världens träningsvärk. Jag kunde typ inte röra mig igår. Jag fick till och med ont i revbenen när jag pratade hahaha, helt sjukt (Y) Sen igår så jobbade jag från halvt 10 till 4. När jag kom hem hade mamma tjejkväll här så jag gick hem till Pauline och Denina, vi beställde pizza *MUMS* oj såg nu att klockan bar jätte mycket så jag måste börja fixa mig eftersom jag ska till stan med Lea och shoppa lite inför Gotland som vi åker till på Fredag WIHOOO!!
 
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0