En Tisdagkväll!



Hej Finisar!
Nu har jag precis kommit hem från Henrik där jag tillbringade kvällen tillsammans med Josefin, Felicia, Johanna, Kerstin, William, Daniel, Erik, Henrik och Martin och vi såg på film. Vi såg först harry potter och sedan psalm 21, jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det filmen. Den var inte jätte läskig men ändå blev man typ rädd av att se dom äckliga typerna. Filmen var också jätte svår att hänga med i så ingen film jag skulle rekommendera.  
Sen när jag och Felicia skulle hem så satt vi och väntade på bussen men ingen buss kom. Det åkte förbi två bussar utan att stanna.... Men tillslut kom nattbussen och vi kom äntligen hem.
Men nu ska jag lägga mig och kolla på 2 och 1/2 män och imorgon ska jag vara barnvakt åt Kendra och förhoppningsvis ska Lea och Vilma vara där med! ;)
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0