;)

Hej Bloggen nu är jag hemma och jag har nu överlevt två dagar i skolan. Jag bloggade inget igår för jag slutade så sent och hade träning nästan direkt efter.
Nu har jag precis kommit hem men jag har varit så sjukt trött idag, det har aldrig varit så jobbigt att komma upp ur sängen som det var denna morgon men jag hade kort dag idag så jag slutade klockan halv 1.
Nu har jag precis suttit och ätit denna goa mat eftersom jag och Line var jätte hungriga så vi kunnde inte låta bli!

 

Jag vet att det var mycket men jag har inte ätit någonting alls idag utom lite morötter så jag tröck i mig allt :O
Och nu sitter jag och väntar på att Lara, Kendra och Lea som ska komma hit!
 
Men nu ska jag vila lite puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0