Live love and laugh ♥

Har inte tid att blogga men tänkte att jag slänger in ett inlägg ändå så ni vet att jag lever! Jag sitter just nu i köket och skriver min labbrapport som ska in imorgon och ser att det också snöar ute. Men det är ganska bra eftersom det ändå smälter och gör då sa att snön som ligger på marken också smälter (Y) Men nu måste jag skynda mig och skriva eftersom jag ska vara i ishallen om en timme och träna dom små barnen eftersom Amanda är sjuk! Så idag blir det 5 timmar i ishallen efter som jag tränade imorse 1 timme, Ska träna små barnen två timmar och sedan träna själv! men nu måste jag sluta ha det gott! :) 


Sandra Högersjö på tävlingen i Övik! ;)


Kommentarer
Postat av: sandra högesjö

joda det gick hyfsat bra faktiskt, lite bättre än i övik ;)<3

2011-03-14 @ 13:34:31
URL: http://maaahalkita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0