Onsdag!



Nejnejnej... Det är redan Onsdag och lovet är snart slut, det är inte okej!!! Men nu ska vi inte deppa vi får ta vara av det lilla som är kvar. Idag så har jag inte bloggat för at jag har varit barnvakt åt Kendra tillsammans med Vilma och Lea! Jag har heller inget att berätta nu heller utom att träningen idag gick helt okej. Sen var det också Linns sista träning eftersom hon är gravid, super tråkigt :(
Men nu ska jag sluta tråka ut er och gå och lägga mig eftersom jag har morgon träning imorgon kl 7 :P
 
God natt! :)


Kommentarer
Postat av: Line

Var kommer den här bilden ifrån?!

2011-03-03 @ 22:59:10
Postat av: Vanessa

Från en träning!

2011-03-04 @ 10:08:34
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0