Kort om min helg!

 
Fredag:
Var jag bara i skolan halva dan eftersom jag skulle på genrep för talangjakten typ och sen vid halv två så skulle jag till tandläkaren. Sen på kvällen var det dags för Salems talangjakt 2011. Jag sjöng Bless the broaken road. Jag var helt okej nöjd. Sen på kvällen klockan halv tolv bestämde jag mig för att åka på Idol.
 
Lördag:
Jag gick upp klockan kvart över sju eftersom jag, Johanna och Linnea skulle åka till idol uttagning på cirkus. Men det blev bara jag och Johanna eftersom Linnea försov sig. Men när jag och Johanna äntligen var inne så hamnade vi såklart längst bak i kön, men där fick vi bara stå i ungefär 15 min. När vi stått i kön i femton minuter så kommer en idol kille fram och ber oss följa med han. Vi kom allså in bakvägen före alla. Hur skönt som helst. Jag var jätte nervös men det gick helt okej ändå. Dom sa att jag sjöng fint och gjorde en bra audition men att jag inte gick vidare, men det var det jag förväntade mig!  Sen åkte jag hem för att fira min bror som fyllde år tillsammans med hela släkten och Lea ;)
 
Söndag:
På Söndag hände inte så mycket utom att jag var klantig och glömde min iphone fyra på Rönninge station så den blev snodd. Jag och Line skulle åka på träning till hamarby backen och var längst bort på rönninge station och plötsligt kommer det in ett kort tåg. Jag tog min vattenflaska och plånbok eftersom min mobil brukar ligga i den och springer. När jag sedan är på tåget kommer jag på att jag glömde min telefon och fick panik! Jag hoppade av i Tumba och skulle åka tillbaka till rönninge men självklart var tåget sen så det tog en halvtimme att omma till Rönninge och då var mobilen så klart snodd och därmed har jag inga bilder från IDOL 2011! :(
 
Men nu ska jag kolla på DH!
 
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0