Världens bästa!

Jag orkar inte blogga så ni får nöja er med ett kort inlägg om min dag. Jag började dagen som vanligt med skola. Efter skolan åkte jag in till stan och kollade lite. I stan träffade jag också Maria montesami Eller hur det stavas. Sen klockan sex var det dags för cooper och fystester. Det gick helt okej, jag hade som mål att sprina dom 3 km på 12 minuter men så blev det inte sprang på 12.57 så det var la helt okej ändå. Jag klarade gränsen för att komma med i landslaget iallafall ;) Linn var också där med lila Freja som var världens sötaste unge jag lovar!! Men nu ska jag sova eftersom jag jobbar imorgon. Ni kommer inte få någon uppdatering imorgon för jag har fullt upp. Jag jobbar från 9.30-16.00, sen klockan 17.00 ska jag vara på unkan eftersom jag ska jobba på 9 ornas vårfest och sen klockan åtta ska jag på fest hos en kompisa där jag även stannar för natten. På söndan ska jag klockan 12 vara i hamarby backen för att springa och sedan på kvällen blir det rix fm festival med världens bästa Rebecca!! :D

Bilder kommer senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0