8 September

Nu är jag äntligen hemma efter en full späckad dag! Som jag sa igår så var vi på bio idag och såg Bridesmaids med klassen. Filmen var riktigt bra. Men ibland kändes det som att det bara var jag som skrattade, men men. Efter bion så träffade jag Joacim och vi gick och år Lunch på Jensens, det var lika gott som alltid. Sen åkte jag hem eftersom jag hade träning klockan halv sex. Jag klev av bussen i centrum när klockan var kvart över fem. På femton minuter han jag hem, byta om, springa upp till ishallen och knyta mina skridskorna. Snabb tjej eller hur. Träningen i övrigt gick ganska bra. Jag åkte ett felfritt korta idag och ett helt okej långa vilket känns jätte bra eftersom jag ska tävla nu i helgen! Men nu ska jag kolla på Robinsson men kanske skriver mer sen.
 
Bjuder på en bild från bion idag med våra nya vänner!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0