Lilllördag!

God kväll! Idag var en sån dag som jag inte orkade någonting. Jag vaknade upp vid tio och kollade ut och såg att det spöregnade. Jag bestämde mig då för att strunta i att gå till gymmet och bara ligga hemma och mysa med film i min sköna säng. Som ni kanske förstår så har jag bara gym i skolan på onsdagar vilket gör det lätt att stanna hemma i sin säng istället för att gå, haha! Vid fem tiden var det dags för träning i 3,5 timmar. träningen gick helt okej idag vilket kändes jätte bra eftersom jag har tävling i Sandviken nu i helgen. Efter träningen följde Marcus, min barndomsvän som jag inte har träffat på typ 10 år med mig hem. Nu har han gått så nu sitter jag ock skypar med Joacim. Imorgon har vi Mentorsdag i skolan så vi sa gå på bio inne i stan och se Bridesmaids, jag har hört att den ska vara sjukt rolig så det hoppas jag. Men nu ska jag fortsätta vara social med Joacim innan han ska gå och lägga sif eftersom han ska upp sååå tidigt imorgon ;)
 
God natt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0