SOMMAR TIDER HEJ HEJ!

Hej alla goa!
Jag vet att jag varit dålig på att blogga, det har bara blivit massa korta ointressanta inlägg men nu är det slut på det!
Jag har massor att berätta för er. Först så vill jag börja med att säga att jag längtar så sjukt mycket till sommaren. Min sommar kommer bli så sjukt rolig i år. Jag och min Familj har precis bokat en resa till Barcelona till min underbara släkt den 20 Maj. Vi kommer vara där i åtta dagar och förhoppnings vis med sol och värme så man får bli lite brun och fin till avslutningen. Efter avslutningen bär det av till Gotland för två veckors träningsläger som vanligt. Efter dessa två veckor på Gotland är jag hemma en vecka innan det sen bär av till underbara Rhodos med mina fina tjejer i elva dagar! Jag ser så sjukt mycket framemot Rhodos, vi kommer ha det sjukt bra och alla är så tagggggade! Vist låter min sommar underbar? Tänkte bjuda på några bilder från Rhodos!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0