Svar på frågestunden!

Postat av: De vet du ;)
Vem är den absolut sexigaste (inte snyggaste) killen du är kompis med ;)

Svar: Oj Sexigaste, vad svårt..! Men jag måste nog säga Jonathan Razai

Postat av: hehehe
Vad heter killen du vill ha?

Svar: Killen jag vill ha, haha! Det finns ju många killar man "Vill ha". 

Postat av:
Vad vill du bli när du blir stor?
Vad ska du göra efter gymnasiet?
Om du fick välja 3 saker att ta med till en öde ö i Karibien? Och en öde ö vid typ Grönland?
Vad klarar du dig inte utan? Vem/vilka klarar du dig inte utan?
Kraam

Svar:
1. När jag blir stor vill jag bli en framgångsrik kvinna som är ekonomiskt oberoende! Kanske ett jobb inom tv eller media
2. Efter gymnasiet ska jag jobba för att sedan kunna åka ut och resa, och vem vet kanske åker jag fortfarande konståkning.
3. Jag skulle ta med mig One direction (För att få lära känna dom), eld och anpassade kläder för vädret
4. Jag klarar mig inte utan träning, min familj, mina vänner och mat, haha
Kram på dig!

Postat av: sandra
ska du på något mer läger än Gotland i sommar? :D
vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Nej jag ska bara till Gotlan i sommar eftersom jag sen ska till Rhodos i 11 dagar! :D
Och vad jag vill bli som stor kan du läsa här ovanför. 

Postat av: ....
Det ryktas om att du är kär? är detta sant?
kan du nämna dom tre snyggaste killarna du känner och visa bild på dom?

Svar: Vilket roligt rykte, jag är ledsen att göra dig besviken, men jag är inte kär!
De tre snyggaste killarna jag känner är:
1.Teddy Lundin 2.Ludvig Lundberg 3.Ludwig Ahlqvist
    

Postat av: Elin
Vem är din bästavän? (Du får bara välja en) Och varför?

Svar: Min alldra bästavän är absolut Lea Cileg! Vi har känt varandra sen vi var ganska små, hon är en av jordens underbaraste människa och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Jag litar på henne till 110%, Massa kärlek till dig min vän! 

Postat av: Erik
Hur kommer det sig att du sökte till X-Factor? Ångrar du dig? :)

Svar: Allt började när min kusin ringde till mig och skulle söka till X-Factor, hon ville inte söka själv och frågade om jag ville söka med henne. Jag sa nej men att jag kunde följa med som stöd. Med tiden började jag ångra mig lite och tänkte varför jag skulle stå ute och köa och inte söka själv, så jag pratade med min bror och vi anmälde oss vilket jag verkligen inte ångrar! Vi hade inget att förlåra på att söka :) 

 
Postat av: Anonym
Vad gör du när du har tråkigt? :)

Svar: Det ända rätta svaret på denna fråga är att jag äter, haha 

Postat av: Sofia
Vem/vilka är de bästa du känner på konståkning?!

Svar: Den som jag känner absolut bäst är såklart Lea Cileg, men alla andra tjejer är underbara! 

Postat av: Lea
Hallå i stugan!!
1. Hur kommer det sig att du är så otroligt vacker, snygg, söt, snäll, sexig?
2. Vilka tre saker är du mest nöjd med med dig själv?
3. Vilka tre saker är du minst nöjd med? (det borde inte finnas svar på denna fråga)
4. Om du fick välja en enda outfit ur din garderob, vad skulle det vara?
5. En outfit i hela världem, vad skulle det vara?
6. Favorit skor?
7. Tre favoritaffärer?

Svar:
1. haha, jag har ingen aning om vad du talar om lilla fröken..!
2. Mitt hjärta, mina ögon och mitt hår.
3. Mina ben, mina fötter och mina naglar, haha
4. Oj vad svårt, men skulle nog välja något enkelt som ett par svarta jeans och någon vit blus
5. I hela världen, oharre! Det skulle kanske vara ett par riktigt snyggt sitande svarta jeans, en skit snygg vit eller svart blus, Kenzas röda skinjacka med ett par snygga Jeffrey campell med nitar.
6. Mina "Jeffrey Campell" skor
7. HOLLISTER, Zara och hm tror jag

Postat av: ?
Om du inte höll på med konståkning, vad skulle du hålla på med då?
Vilka sporter har du gått på?
Vad är du mest rädd för?
Vad är det värsta som hänt dig på konståkningen?

Svar:
1. Om jag inte åkte konståkning skulle jag nog Dansa, gå på gymnastik eller köra fotboll.
2. Jag har gått på Gymnastik, dans, friidrott och Konståkning
3. Det jag är mest rädd för är döden
4. Det värsta som hän mig på konståkningen var när jag var kanske 11 år och råkade gå på med skydden på isen. Jag ramlade och bet hål i tungan ocg det slutade aldrig blöda.

Postat av: Nyfiken
Nämn två saker du vill göra innan du dör!?

Svar: De två saker jag ska göra innan jag dör är att ha lyckas i livet och ha levt livet fullt ut!

Postat av:
beskriv killen du gillar!

Svar: Jag gillar ingen på det sättet men han är, kort, snygg, brunett, tränad, äldre än mig, jobbar, har en syster, får mig att le och ett hjärta av guld! Han är SINGEL!

Postat av:
Ser du dig själv som att du alltid är äkta och ärlig?
Vad är de viktigaste egenskaperna hos en människa?
Vill du gifta dig? Var/hur? Ha barn? Hur många?
Vad vill du jobba med?

Svar:
1. Nej det gör jag tyvär inte. Det finns vissa gånger man inte kan vara ärlig eller äkta hur myckan man än skulle önska..!
2. Modet att våga vara sig själv!
3. Ja jag vill gifta mig och ha 2-3 barn!
4. Jag vill jobba med något som gör mig rik, kanske inom tv eller media

Postat av: Mickis
Hej!
Är du hel svensk?
Vilka är de 4 snyggaste killarna i din klass?
Vilka är de 4 snällaste killarna från din klass?
Hur lång är du?
Bor du i Södertälje?
Om inte vart bor du?^^
Fortsatt en trevlig dag finis!

Svar:
1. Jag är född i Sverige men mamma är spanior och pappa Sloven.
2. Kevin Bergendahl, Christoffer Hansson, Christoffer Lundgren och Marcus Danho.
3. Christoffer Hansson, Joakim Sjökvist, Sylvester Ljungmark och
4. Jag är 161/162 cm
5. Nej jag bor inte i Södertälje
6. Jag bor i Salem

Postat av: Micke
Hej Vanessa!
Hur kan det va så att innom kvantumfusiken kan det finnas två olika saker av samma sak. Men om man observerar det så finns det bara en.
Till exempel som det där med ljusets fotoner som man skickar genom två smala springor. När man inte tittar på det så beter sig fotonerna som vågor och avbildar tre linjer på en känslig vägg.
Men om man sätter detektorer hur det kan vara möjligt så beter sig fotonerna som projektiler och avbildar bara tre linjer på vägen. Hur kan det va så?
Kram Micke :)

Svar: Hej Micke! Jag kan tyvär inte hjälpa dig med denna fråga men pröva att skicka iväg ett sms till 118118 eller 118800 ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han du beskrev, är han singel då? :)

2012-03-29 @ 12:56:33
Postat av: Lea

Puss på dig bästa du :D <3

2012-03-29 @ 13:52:19
Postat av: Vanessa Vodovnik

aa han är singel! ;)

2012-03-29 @ 20:26:43
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: Vanessa Vodovnik

Massa kärlek till dig min finaste! <3

2012-03-29 @ 20:27:25
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0