X Factor Sverige

Igår gick jag upp klockan fyra på morgonen för att jag skulle tillsammans med min bror och min kusin åka till Globen där audition till x factor sverige hölls. Vi var där vi sex och köade i fyra timmar innan kön släpptes in. Kön hade en riktigt skön stämning med skön sång och mycket dans trots att alla frös sjukt mycket. Jag sökte tillsammans med min bror som en grupp. Vår Audition gick riktigt bra vilket ledde till att vi faktiskt gick vidare. Vi blev sjukt glada och nu väntar andra uttagningen som vi hoppas vi också klarar. Men vi får se hur det går. Klarar vi den så är det vidare till tv som gäller. Är sjukt nervös. Håll tummarna för oss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0