-

Hej, hur mår ni? Själv mår jag bra men är så sjukt trött bara. Igår spenderade jag dagen till att träna, tränade ett pass på morgonen i Solna och sedan ett till senare fast i Sätra. Efter att jag tränar klart åkte jag till min kära vän Marcus för att träffa lite underbara människor i Älvsjö. Dom hade ordnat en utom hus fest vid långsjön som vart riktigt lyckat dock blev det kalt mot kvällen så jag, Carro och Emma drog vidare till Gröndal hem till Gustav där det var lite andra goa människor. Fick sedan sällskap hem. Kom hem runt två tiden och somnade runt halv fyra.
Imorse ringde klockan redan halv nio, vid nio tiden satt jag i bilen Påväg till Solna för träning. Träningen gick helt okej, dock ramlade jag och slog i mina knän men jag lever. Efter träningen var det snabba puckar till jobbet för ett fyra timmars pass...! sålde faktiskt ett avtal till idag, glad tjej!
Men nu ska jag se klart på Big Brother innan jag somnar igen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0